2015年5月5日 星期二

雙色蕃薯糕


買了法國有機粘米粉來做蕃薯糕。

雙色蕃薯糕



材料 :

有機粘米粉
紫芯蕃薯
黃芯蕃薯
椰漿
蔗糖
油少許













蒸熟, 攤涼切成一片來吃, 

味道和口感不錯吖 ! 









9 則留言:

  1. 回覆
    1. 惠惠梗係有喇 ! 而且一底切開好多件。

      刪除
  2. 嘩,乜妳咁講究㗎,指定要買法國米粉整,俾著係我都只係會買粘米粉整。

    原來法文嘅 "rice" 係 "riz",要多謝妳俾機會我學識呢個字呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢做promotion 咪買黎試下喎 ! 法國粉和泰國或中國的質感有些不同, 法國的比例鬆和爽身一些, 吃起來也不錯。哈哈 ! 你真好學, 法文都學埋。 ^^

      刪除
    2. 講笑咩,我點會好學,我好懶㗎!之前讀 APA 時,要學哂基本嘅意、法、德文,讀到我頭都爆呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我喜歡甜薯, 喜歡黃色多D ! 所以我間黃色兩層。^^

      刪除