2014年8月6日 星期三

人力烘三文治


我覺得用麵包機來做直接法的麵包, 

比較起天然酵母或麵種做法,

前者的保鮮程度稍低。


 


隔夜麵包容易變硬 , 


變硬了的麵包最好用來做多士。

沒有多士爐, 唯有變通一下 ~~

 
人力多士做法 :

將一塊隔夜麵包放在 grill pan 上, 

加上一堆三文治餡料, 


 


然後鋪上另一塊隔夜麵包, 

雙手執著一隻大不锈鋼碟用力的把麵包壓下去, 

然後反轉再壓另一面 ;

又或者用一件包有錫紙的磚頭, 

放在三文治上壓一會,

然後反轉又壓另一面。 


 

三文治被壓得又香又脆,

餡料壓得實實在在, 

食的時候餡料不容易掉到四處去 ,

傻方法 !  好方法 ? !    





 



 

11 則留言:

  1. 點解唔用焗爐焗脆嘅?

    初見妳個 title 時,一見到 "人力" 就只有意會到「人民力量」,可能呢排睇得報導立法會新聞太多,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個爐大, 預熱時間長, 人力麵包可以將材料壓實, 唔怕D餡食到跌跌留。
      哈哈 ! 我最怕聽到什麼人民力量, 民主派...... 攪到家無寧日。

      刪除
  2. 真的唔傻, 唔理甚麼方法, 做俾自己食的總是最享受,最開心的 !

    麵包機已經係我家的收藏品了 ~^0^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝太王, 麵包機成了收藏品, 有拿出來用嗎?

      刪除
    2. 太王, 你不打算寫blog嗎?

      刪除
  3. 自己做人力三文治一定好好味。

    回覆刪除
  4. 真係要比個叻你, 人肉飛碟機, 勁呀 ;)
    下次試吓用懶人湯種, 熱水加麵粉攪勻之後, 無咁熱就同其他材料放入麵包機, 都好過直接法 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己一路整, 一路覺得好攪笑, 不過如果買飛碟, 覺得又貴又阻地方。
      之前我都想過用老麵, 但又味有時間 (懶) 計份量, 唔知320麵粉, 湯種落幾多好呢? 我都未試過用做湯種麵包。

      刪除
    2. 我通常250g粉會用20g粉加100g熱水整湯種, 咁320g粉即係用25g粉加125g熱水

      刪除
    3. 唔該晒, 剛才見你用70度水來攪成湯種的方法真係好方便呀 ! 有機會我都試下先。 ^^ 謝謝 !

      刪除