2014年6月12日 星期四

碎煮千層闊麵

上次做了意式千層闊麵, 

盒裏剩了幾片, 

再做多一次又不夠, 

不如撕碎細細片來煮吧 !

 

  出水碎片的千層麵

  時間上比煮意粉快,

    可能因為薄的原故。



加上荷蘭豆, 菠菜, 煙三文魚, 羊扒

 

 

又一餐了。

 

 


8 則留言:

  1. 我都好想整 lasagne,但係唔知點解賣到好貴,其實咪又係同意粉一樣,真係唔明!所以如果我整的話,我應該多數要自製 pasta 喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以自製 pasta 當然更好喇 ! 不過你有無轆麵條機?如果唔係, 可以輥到又厚又薄喎 !

      刪除
    2. 哈哈,當然無啦!我就係想試試自己整 pasta 效果係點,之後再考慮值唔值得投資。

      刪除
    3. 我自己整過, 又無地方輥, 整到成地粉, 又食唔多, 效果又唔係好,
      係呢, 你知唔知緊張大師幾好嗎? 我都好掛住佢, 唔知佢身體可好?

      刪除
    4. 最近剛在 Facebook 留言通訊,佢話原來傷口早前有少少事,不過依家無乜大礙喎!妳有無 a/c?如果有的話,我可以問問佢是否 add 妳呀!

      刪除
    5. 無事就好了。唔該晒。
      facebook : chinesecelery08@yahoo.com.hk

      刪除
    6. 我已經留口訊俾佢啦!

      刪除