2014年4月8日 星期二

油浸半乾蕃茄香草包 (麵包機)


用雙手搓麵粉來做麵包, 

是繁忙都市人的奢侈樂趣, 

我會偶而為之。


今日用麵包機來做蕃茄香草包,

過程好簡單 , 

最複雜的就是將蕃茄打成蓉, 

其他工作就是磅材料, 按電掣 ,

不用濕手也可以完成程序。


油浸半乾蕃茄香草包水 (麵包機)


 


** 材料 :  

蕃茄蓉  205g

高筋粉   320g

砂糖       1.5湯匙

奶粉        1.5湯匙

鹽            1茶匙

油沒半乾蕃茄  35g

浸蕃茄油  1湯匙

快速酵母   1小茶匙




用過手搓粉做麵包, 

又用過攪拌機搓粉做包, 

再用麵包機做包, 太易了, 

不受時間限制, 不受天氣影響 , 

嘻嘻 ! 有點不勞而獲的感覺  ! 




當然, 

麵包機也又它的弱點, 

做出來的外形不夠漂亮, 

大小也有限制, 


 


但論味道, 論健康, 

我覺得也不錯吖 ! 


 



 ** 每款麵包機的材料份量都有不同, 

     這份量適用於象印牌。









13 則留言:

  1. 我見有網友用麵包機發酵好,再用手加工及造型,話效果吾錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 可以攪完粉拿出來做形..... 不過有時懶起上黎, 就由得部麵包機一條龍式的服務了 ! :P

      刪除
  2. 多謝芹菜做飽飽,蕃茄橙橙軟綿綿,加蛋芝士相揮映,示範動作十分巧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣,
      太王的七言詩好利害啊 ! ^^

      刪除
  3. 我都係咁話,依家有咗部麵包機之後真係方便好多,懶起上嚟唔使自己郁手都有健康無添加麵包食,好方便。

    今次用埋浸番茄油整,味道有唔同嗎?番茄乾一早加埋入去一齊搓?唔係搓好麵糰之後再包入去嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Kestrel 都買左麵包機喇? 什麼牌子?
      加番茄油之後, 味道多了香草和蕃茄味, 唔錯呀 !
      Manual 話要搓好粉才下nut 或 番茄乾, 不過我通常set 時間做麵包, 所以一齊入機, 效果都OK 吖 !

      刪除
    2. 係呀,我買咗「Panasonic」呀!

      但係一早加埋入去唔怕搓粉時將番茄乾搓得太爛嗎?妳部機無果乾果仁格嗎?

      刪除
    3. 係, 搓得太爛, 食的時間唔見D番茄乾, 不過懶得等到中途再去加材料。
      象印無果乾格的。

      刪除
    4. 噢,咁真係要一早加埋落去囉!

      刪除
  4. 我通常用麵包機打麵糰發酵,自己只是分割麵糰、做包,已經覺得吾使點做野,就有麵包食,多謝麵包機!我鍾意做包的過程,好玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 麵包機真係好發明, 有時間先搓麵粉做麵包 !
      翠兒的出爐蛋糕和麵包好吸引呀 !

      刪除
  5. 忙的時候交給麵包機是很好的選擇!^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Allie 小姐經常分享自家製的各式甜品, 美食, 天酵麵包等, 大家都獲益良多呀 ! ^^

      刪除