2014年8月28日 星期四

黑糖紅棗麵包 (湯種)


昨天 ,

在印尼店買了一包埃及出產的紅棗, 

甜甜的, 甚是好吃。

今天看見高Ling 小姐提子麵包好吸引, 

照跟著做, 只是提子轉用了紅棗。


黑糖紅棗包 

 


材料 :

高筋麵粉    270g

黑糖           50g

鹽                 1g

雞蛋             40g

奶粉               6g

牛奶                75g

快速酵母          4g

牛油                25g

湯種                 90g

( 水 100g  + 高筋粉 20g 加熱攪勻煮至 65度)

埃及紅棗           50g


 












 

 







高 Ling 小姐的食譜圖文並荗, 

做出來的包包好掂 !! 





最近用了一個又環保, 效果又幾好的方法

用 [即棄浴帽] 來蓋住麵團發酵 。

浴帽高度和四邊都有彈性, 

第一次發酵完, 可以用來蓋第三次發酵用,

清洗完又可以留在下次做麵包用。 

真不錯 !

















15 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 嘩 ! 俾你引到我好想試下呢個埃及紅棗包包添 , 流口水ing ^Q^

    回覆刪除
  3. 埃及紅棗未食過喎,交換個嚟試吓啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀! 好呀 ! 我再整一盤同你交換吖 !

      刪除
  4. 芹菜,妳用個防黏模使唔使預先搽油?

    我習慣將個麵糰放入爐內發酵,咩都唔使包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無搽油, 不過底部加左少少粗粒玉米粉 (Polenta Maize Meal), 你唔蓋住麵團放入爐內發酵, 不會太乾咩 ?

      刪除
    2. 咁又無喎!可能因為我個爐係幾合一爐,爐門有膠邊,可能用嚟防止微波幅射洩漏,所以都好密氣。

      刪除
  5. 埃及紅棗未食過,係邊買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 [營多 Indo ] 買的, 佢話一年出產一次, $15一包, 我覺得幾低, 如果在有機店買這類棗類食物會貴幾倍價錢。這些棗類食物有益, 我打算再去入貨。^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 星期四做, 今天吃仍甜甜地, 軟軟地, 好食。 ^^

      刪除
  7. 呢個包十分好,多謝分享,等我都試下整來吃.多謝Celery

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張大師, 好耐無見, 你都整黎食吖 ! ^^
      預祝你中秋快樂, 人月兩團圓 !

      刪除
    2. 芹菜多謝你呀,祝你天天都開心幸福,中秋節愉快.

      刪除